Foto-Banner-HC-Laieta_1.jpg

UNA MICA D'HISTÒRIA

L'any 2012 va néixer l'Handbol Club Laietà, trobant a Argentona tots els requisits necessaris per arrencar amb força aquest, fins aleshores, nou projecte d'Handbol a la comarca del Maresme.

Marc Molina en va ser el fundador i primer president l’any 2012. En la seva recerca per engegar el projecte es va trobar amb molts entrebancs, però finalment gràcies a la seva vella amistat amb Leandro Bonet (actual president) va trobar la persona i el poble ideals per poder començar a donar forma i vida al seu projecte.

La primera temporada 2012/2013, el club va començar amb dos equips, un Aleví i un Infantil, dos tècnics, 18 jugadors i una junta real de quatre persones. Actualment el club compta amb 11 equips, 18 tècnics, 152 jugadors i una  junta directiva de 10 persones.

L'Handbol Club Laietà d’Argentona és un club jove que manté des de l’inici la filosofia de dedicar-se a la formació dels jugadors tant en la vessant esportiva com en la consolidació dels valors d’equip, esforç, treball i humilitat, sense oblidar el creixement esportiu i competitiu. Aquesta filosofia i el bon creixement, any a any, en número de jugadors i equips, ens ha portat a ser reconeguts per la Federació Catalana com un exemple a seguir per tots aquells clubs joves de Catalunya.

"Convidem a tothom que vulgui venir a provar el nostre esport, que ens vingui a visitar i es trobarà com a casa des del primer dia."

President: Josep Maria Escolano Parareda

Entrenador Aleví Masculí: Victor Cifré León i Ricard Escolano De Egea

Entrenador Benjamí Masculí CEVO: Pep Solà Cortés

Entrenador Benjamí Masculí CEVO: Iker Mohedo Berdugo i David Famadas